Sanica
NAŠE POLITIKA SYSTÉMŮ ŘÍZENÍ
V sektorech výroby koupelen, potrubí, nádrží, radiátorů, kombi bojlerů, manipulačních strojů, sprchových koutů a skla patří Sanica mezi lídry na trhu v Turecku, a naše společnost je držitelem certifikátů ISO 9001:2015 systém řízení jakosti , ISO 10002:2018 systém řízení spokojenosti zákazníků, ISO 14001:2015 systém řízení životního prostředí, ISO 45001:2018 systém řízení bezpečnosti práce , ISO 27001:2017 sytém řízení informační bezpečnosti.
Naše politika kvality
Využívat rozvíjející se a moderní technologie, zblízka sledovat novinky v sektoru, neustále navyšovat kvalitu výrobků a realizovat výrobu, která předčí očekávání zákazníků
Vytvářet co nejrychleji nejvhodnější, nejsprávnější a nejekonomičtější řešení tak, aby se zabránilo vzniku pozdějších komplikací
Být spolehlivou firmou s přístupem, který maximálně odpovídá potřebám a očekáváním zákazníků
Zajistit udržitelnost principu kvality, abychom dosáhli svých kvalitativních cílů v souladu s naší politikou a být příkladným vzorovým podnikem, který ctí společnost a životní prostředí, ve kterém žijeme
Poskytovat veškerá potřebná školení našim zaměstnancům za účelem dosažení našich cílů dle naší politiky, zajistit jim vhodné pracovní prostředí podpořené technologiemi a vytvářet rodinu
« Naší kvalitou zajistit spokojenost zákazníků a zaměstnanců se službami
Systematickým přístupem k procesům a řízení zajistit maximální komunikaci a efektivitu.
Zajistit udržitelnost trvalého zlepšování na základě principů efektivity.
Splňovat realizovatelné podmínky a vytvořit efektivní mechanismy pro rozhodování zapojením zaměstnanců a dodavatelů
Pomocí strategického korporátního řízení naočkovat všechny naše zaměstnance vůdčí mentalitou a jako vedení zajistit trvalou udržitelnost systémů řízení jakosti.
Naše politika bezpečnosti práce
V rámci naší činnosti dodržovat stávající pravidla BOZP (bezpečnost a ochrana zdraví na pracovišti) a dodržovat příslušnou legislativu.
Provádět včasné a správné analýzy rizika a zajistit určení hrozeb a jejich odstranění s předstihem.
Stanovit rizika BOZP v naší firmě a zajistit přijetí potřebných opatření.
Neustále rozvíjet výkonnost BOZP.
Neustálým vzděláním našich zaměstnanců zvyšovat povědomí o BOZP Naše politika životního prostředí
Zvyšovat povědomí zaměstnanců o životním prostředí a minimalizovat dopady na životní prostředí.
Zajistit při výrobních činnostech ekonomickou a ekologickou rovnováhu.
Neustále a průběžně rozvíjet výkonnost ohledně životního prostředí.
Vzdělávat veškeré zaměstnance společnosti ohledně snižování dopadů na životní prostředí a ochrany přírody.
Být příkladem třetím stranám ohledně zacílené úrovně ochrany životního prostředí.
Splňovat příslušná zákonná ustanovení ohledně životního prostředí a energetiky.
« Snažit se neustále rozvíjet systémy řízení životního prostředí a energetiky,
Minimalizovat odpad a zabránit vytváření odpadu u zdroje,
Používat energie šetrně a snižovat negativní dopady naší činnosti na životní prostředí,
« Dodatečně informovat a podporovat naše dodavatele a akcionáře ohledně zelené ekonomiky a energetické šetrnosti.
Naše politika řízení informací
- Ochraňovat informační majetek společnosti Sanice proti veškerým záměrným či nezáměrným hrozbám zvenčí i zevnitř, zajistit dostupnost informací dle potřeby pracovních procesů, splnit požadavky zákonů a legislativy a vyvíjet aktivitu ohledně neustálého zlepšování.
- Zajistit trvalost tří hlavních pilířů Systému řízení informační bezpečnosti při všech činnostech.
Mlčenlivost: Zabránit neoprávněným přístupům k utajovaným informacím
Celistvost: Zajistit správnost a úplnost informací,
Dosažitelnost: Zajistit dosažitelnost informací povolaným osobám v nutných případech.
- Zajistit bezpečnost a utajení všech informací včetně těch tištěných, slovních a dalších, nejen dat v elektronickém prostředí.
- Poskytnout školení řízení informační bezpečnosti veškerému personálu a šířit tak informovanost.
- Veškeré mezery v informační bezpečnosti a veškeré skutečné či podezřelé mezery reportovat týmu informační bezpečností a zajistit nápravu týmem.
- Připravovat, realizovat a testovat plány na trvalou udržitelnost pracovních postupů.
- Vyhodnocovat periodicky bezpečnost a utajení informací a stanovit stávající rizika. Revidovat akční plány a zajistit jejich aplikaci na základě těchto šetření.
- Zabránit veškerým neshodám plynoucích ze smluv a zabránit střetům zájmů.
- Zajistit pracovní potřeby pro dostupnost informací a informačních systémů a zajistit neustálý rozvoj systémů řízení.
Naše politika řízení zákazníků
Přijímat, zpracovat a vyhodnocovat zpětnou vazbu od zákazníků a poskytovat školení za tímto účelem, být vzorem pro další instituce v otázce vzdělávání a rekvalifikace nekvalifikované pracovní síly, jejíž nedostatek je v naší zemí velkým problémem.
Pokrýt potřeby spotřebitelů v co nejkratší době prostřednictvím služeb našeho call centra a širokou sítí servisů
Systematicky sledovat stížnosti zákazníků, co nejrychleji je došetřit a včas a řádně informovat zákazníky o výsledku
Nesdílet osobní údaje našich zákazníků s třetími osobami a institucemi bez jejich souhlasu
Zaručujeme navýšení efektivity všech procesů na celosvětově konkurenceschopné úrovni prostřednictvím principu neustálého vylepšování a využití všech dostupných informací a zdrojů s úmyslem dosažení stanovených cílů.